خوشحالم که سی سال پیش وفتی وارد آموزش وپرورش شذم در بین همکلاسان وهمکاران و..... اگر تعریف ازخود نباشد از نظر علم وخلافیت و روش تذریس رتبه یک را داشتم وبه فولی توانستم در طول سی سال خدمتم  فسیل نشوم و در هر ترم یا هر سال برای تدریس یک کتاب با همان مطالب گذشته حرف تازه ای برای گفتن داشته باشم و  همچنین خوشحالم  در حین باز نشسته شدن باز هم بهترین هستم واطرافیانم ؟؟؟؟ رفتنم را برای آموزش وپرورش حیف ودریغ می دانند 

هنر جویان سال سومم احساس غرور می کنند که رفتنم با رفتن آنها هماهنگ شده و هنر جویان سال دومم در خواست ماندنم را دارند 

خرسندم از اینکه افرادی هستند که از رفتنم ابراز خوشحالی می کنند که این هم حکایت از حیف و  دریغ بودنم را دارد 

تلاش صادفانه ام موجب شد افراد ؟؟؟؟ نتوانندمتظاهرانه احساس ناراحتی کنندو در غیابم طور دیگر رفتار کنند  

خداوند را شاکرم که این همه توانایی وتواننمدی به من عطا کردو  به من  فرصت داد از آنها استفاده مفید نمایم

نظرات 4 + ارسال نظر
ز-م دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

خانم فادری سلام امشب من فرصت کردم چند حماه تا اندازه ای خطر دار بنویسم ولی لذت بردم امیدوارم ادامه بدهم

خطری نداره دوست عزیز . این جا همه آزادند که حرفای دلشون رو بنویسند
هیچ آدابی و ترتیبی مجوی
هر چه می خواهد دل تنگت بگوی

[ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

خانم فادری درسم را مرور کردم ازپت ومت دارم خارج میشم از شما متشکرم

اما من هنوز در حالت پت و مت به سر می برم

احسان صلاحی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://ehsan-salahi.blogfa.com

سلام
ممنون از وبلاگ قشنگتون
درصورت امکان به من هم سر بزنید و منو با نام گیاهپزشکی 110 لینک کنید بعد بهم خبر بدید تا بنده وب شمارو لینک کنم.
با تشکر

با تشکر لینک شما در وبلاگ قرار داده شد

[ بدون نام ] دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد